خرید شارژ ایرانسل
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 صفحه خرید شارژ ایرانسل نمایش:
SmartWatch خرید شارژ ایرانسل 2 سونی:
ساعت سونی ۴٫۱۹ سانتی‌متر طول، ۴٫۰۸ سانتی‌متر عرض و ۸ میلی‌متر ضخامت داشته و خرید شارژ ایرانسل بسیار سبک است. وزن این ساعت حدودا ۲۲٫۶ گرم می‌باشد.
برنده نبرد صفحه نمایش: Galaxy Gear سامسونگ خرید شارژ ایرانسل
جدیدترین ساعت هوشمند سونی به نام SmartWatch 2 از نظر طراحی بسیار زیبا و جذاب و مجهز به اپلیکیشن‌های مختلف و قالب‌های زیبای خرید شارژ ایرانسل طرح ساعت می‌باشد و همچنین ضد آب است. Galaxy Gear که اولین ساعت هوشمند سامسونگ تلقی می‌شود، تحت یک نسخه خاص از سیستم عامل اندروید کار می‌کند و مجهز به پردازنده ۸۰۰ مگاهرتز و صفحه نمایش بزرگ از نوع OLED می‌باشد. علاوه بر این‌ها Galaxy Gear مجهز به میکروفون، اسپیکر و دوربین نیز می‌باشد. اما به واقع این ساعت‌ها چقدر مفید خواهند بود و چگونه در مقابل هم عرض اندام خواهند کرد؟
Galaxy Gear خرید شارژ ایرانسل سامسونگ:
در خرید شارژ ایرانسل محیط باز و زیر تابش مستقیم نور آفتاب، صفحه نمایش ساعت هوشمند سونی عملکرد ضعیفی از خود به جای گذاشت و نوشته‌ها و تصاویر نقش بسته بر روی ساعت در این شرایط، قابل تشخیص نبودند.
سامسونگ از صفحه نمایش OLED در ساخت Galaxy Gear استفاده کرده خرید شارژ ایرانسل است، که همین موضوع باعث شده تا نوشته‌ها و تصاویر با وضوح و شفافیت بالایی بر روی آن نقش بندند.
اگر نسل قدیمی‌تر این ساعت را از نزدیک دیده باشید، شما هم با ما هم عقیده‌ خواهید بود که سونی مهارت زیادی در طراحی محصولات زیبا و شکیل دارد. این موضوع در مورد نسخه جدید ساعت هوشمند این شرکت نیز کاملا رعایت شده است. SmartWatch 2 یکی از زیباترین و در عین حال خوش دست‌ترین ساعت‌های حال حاضر جهان است.در ساخت بند این ساعت از سیلیکون منعطف استفاده گردیده که باعث شده تا هنگامی که کاربر آن را به دست می‌کند، احساس خوبی داشته باشد. سونی تاکنون رنگ‌بندی‌های گوناگون را برای خرید شارژ ایرانسل این محصول معرفی نکرده است، اما تجربه نشان داده که این اتفاق پس از گذشت اندک زمانی به وقوع خواهد پیوست.
Samsung Galaxy خرید شارژ ایرانسل Gear
برنده نبرد طراحی: SmartWatch 2 خرید شارژ ایرانسل سونی
سامسونگ در ساخت بدنه Galaxy Gear از نوعی فلز نقره‌ای رنگ مجلل خرید شارژ ایرانسل استفاده کرده که باعث شده تا در اولین نگاه، توجه مخاطب به این محصول جلب شود.
ویژگی‌ها خرید شارژ ایرانسل و رابط کاربری:
کارشناس CNet این فرصت را نداشت تا عملکرد این محصول را در زیر تابش مستقیم آفتاب مورد آزمایش قرار دهد، اما به گفته وی، صفحه خرید شارژ ایرانسل نمایش این ساعت آن‌قدر پر نور و شفاف است که به نظر نمی‌رسد در محیط‌های خارجی مشکل ساز شود.
از نقطه نظر اندازه صفحه نمایش و تراکم پیکسل، ساعت هوشمند سامسونگ یک سر و گردن خرید شارژ ایرانسل بالاتر از رقیب ژاپنی خود قرار می‌گیرد.
طراحی: خرید شارژ ایرانسل
هنگامی که کارشناس وب‌سایت CNet این ساعت هوشمند را به دست کرد، عنوان نمود که وزن آن به مراتب سبک‌تر از چیزی است که تصورش را می‌کرده است. بند لاستیک مانند این ساعت خرید شارژ ایرانسل از لحاظ انعطاف و نرمی، به پای رقیب ژاپنی خود نمی‌رسد، اما کیفیت و جنس آن قابل قبول است.
از نظر طراحی رابط کاربری خرید شارژ ایرانسل و ویژگی‌های نرم‌افزاری، ساعت جدید سونی تفاوتی با نسل قبل نکرده و شبیه به نسل قبلی می‌باشد. اما نکته جالب در مورد این ساعت این است که SmartWatch 2 توانایی سازگاری با بسیاری از گوشی‌های اندرویدی را دارد.
Galaxy Gear سامسونگ: خرید شارژ ایرانسل
SmartWatch خرید شارژ ایرانسل 2 سونی:
سامسونگ وعده داده که خرید شارژ ایرانسل این ساعت را در شش رنگ مختلف عرضه نماید.
این امکان خرید شارژ ایرانسل وجود دارد تا قالب‌های گرافیکی گوناگونی را برای ساعت هوشمند سونی انتخاب کنید. متاسفانه برای انجام این‌کار باید حتما یک گوشی هوشمند داشته باشید و از طریق آن این کار را به انجام برسانید.
SmartWatch خرید شارژ ایرانسل 2 سونی:
از نقطه نظر ظاهری ساعت هوشمند سامسونگ با ابهت‌تر از خرید شارژ ایرانسل ساعت هوشمند سونی می‌باشد (حداقل بر روی کاغذ که این‌چنین است). این ساعت جدید ۵٫۵ سانتی‌متر طول، ۳٫۶ سانتی‌متر عرض و ۱٫۱۱ سانتی‌متر ضخامت دارد. از نظر وزنی، Galaxy Gear با ۷۳٫۷ گرم، سنگین‌تر از SmartWatch 2 می‌باشد.
سونی از یک صفحه نمایش ۱٫۶ اینچی در ساعت هوشمند خود استفاده کرده که در مقابل صفحه نمایش ۱٫۶۳ اینچی ساعت سامسونگ کوچک‌تر به نظر می‌رسد. همچنین صفحه نمایش SmartWatch 2 از رزولوشن ۲۲۰ در ۱۷۶ پیکسل بهره می‌برد، این خرید شارژ ایرانسل مقدار در ساعت سامسونگ برابر با ۳۲۰ در ۳۲





:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک, ایرانسل یک دو سه, ایرانسل123 irancell123 , irancell 123 ,
:: بازدید از این مطلب : 1233
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 مهر 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: